23948sdkhjf

Samarbejder med Elgiganten, H&M og Bestseller: Platform har kigget ind i detailhandlens fremtid - her er tre tendenser

Platformsøkonomi, udfordringer med traditionelle betalinger og en myte om butiksdød. 

Tre gennemgående tendenser har virksomheden Adyen fundet frem til i en analyse, som de netop har præsenteret i en pressemeddelelse. 

Fakta om Adyen

Adyen er en finansiel teknologiplatform og global fintech-virksomhed, der anvendes af mange af virks...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Kæde åbner 20 nye butikker på én måned: - Værdien kan slet ikke overvurderes
Nordjysk Magasin løfter sløret for helt ny og fast afdeling
Dansk tøjmærke oven på begivenhedsrigt 2022: - Vi kan tydeligt se, at vores strategi lønner sig
Tysk dagligvarekæde ansætter brandingekspert: Vil stå endnu stærkere i fremtidens detaillandskab
Et mulehår fra milliarden – men bundlinjen er halveret hos Carl Hansen & Søn
Efter 18 år på posten: Harald Nyborg skifter ud i direktørstolen
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125