23948sdkhjf

Coop-mærke når et salg på en mia. kr.

Coop oplever stor salgssucces med koncernens eget mærke Änglamark, der omfatter økologiske, miljøven-lige og allergivenlige produkter.
For første gang når Coop en omsætning inden for Änglamark på en mia. kr. på årsbasis.

- Det er en tocifret procentstigning, og det synes vi er meget tilfredsstillende, når vi er oppe i så høj en omsætning, siger koncerndirektør Jan Madsen, Coop.

Coop Danmark introducerede Änglamark i 2008, og på blot fire år er det blevet en af de største private label-succeser i dansk dagligvarehandel. Omsætningen er steget kraftigt år for år og er for det seneste rullende år på godt en mia. kr.

- Milepælen har været at runde en mia. kr. i omsætning af Änglamark-varer, og det har vi nået, siger Jan Madsen.

Læs mere i Dansk Handelsblad fredag 16. november.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111