23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop-mærke når et salg på en mia. kr.

Coop oplever stor salgssucces med koncernens eget mærke Änglamark, der omfatter økologiske, miljøven-lige og allergivenlige produkter.
For første gang når Coop en omsætning inden for Änglamark på en mia. kr. på årsbasis.

- Det er en tocifret procentstigning, og det synes vi er meget tilfredsstillende, når vi er oppe i så høj en omsætning, siger koncerndirektør Jan Madsen, Coop.

Coop Danmark introducerede Änglamark i 2008, og på blot fire år er det blevet en af de største private label-succeser i dansk dagligvarehandel. Omsætningen er steget kraftigt år for år og er for det seneste rullende år på godt en mia. kr.

- Milepælen har været at runde en mia. kr. i omsætning af Änglamark-varer, og det har vi nået, siger Jan Madsen.

Læs mere i Dansk Handelsblad fredag 16. november.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.063