23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Logo sætter fokus på dansk mælk

Mejeriforeningen sætter fornyet fokus på dansk mælk med et logo, som blev lanceret i weekenden.

Danskerne foretrækker dansk mælk, og det ønsker Mejeriforeningen at udnytte.

Et nyt logo for dansk mælk blev derfor lanceret i weekenden, og nu præsenteres logoet i dagbladsannoncer under overskriften ’Det kan mærkes når mælken er dansk’.

Mærket skal ses som en ekstra information til de forbrugere som lægger vægt på, hvor deres mælk er produceret.

Mærket er rødt og viser det danske flag, og skal på den måde signalere den lange tradition vi har i Danmark, for at producere mælk af høj kvalitet, oplyser mejeriforeningen gennem få måneder gamle hjemmeside, maelken.dk.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|