23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kædedirektør vil have flere kunder

SuperBrugsen er gået i offensiven for at vende udviklingen. Målet for kædens nye strategi er at øge kunde-strømmen og omsætningen og forbedre resultatet på bundlinjen.

– Vores omsætning skal stige 12 procent frem til 2015, lyder meldingen fra SuperBrugsens kædedirektør, Michael Løve (foto).





Discountbutikkerne er udfordreren, og Michael Løves analyse kan sammenfattes således: Supermarkederne har to væsentlige barrierer, priserne og manglende overskuelighed.





Michael Løve opstiller fire punkter, hvor fremtidens SuperBrugsen skal gøre en forskel: Endnu mere fokus på de friske varer, mere overskuelige og indbydende butikker, flere lokale varer og det lokale engagement.





Læs interviewet i Topchef i tale i Dansk Handelsblad.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125