23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mælk er det stærkeste våben

Mælkemarkedet er i øjeblikket det mest attraktive for supermarkederne, der kæmper mod hinanden for at få fat i kunderne.
Jens Juul Nielsen, der er informationsdirektør i COOP, udtaler, at siden finanskrisen indtraf, har der været ekstremt hård priskonkurrence på mælken, hvilket medfører, at butikkerne ofte må sælge mælken til under indkøbspris, fordi prisen på mælk påvirker kundernes valg af butik.

Det skriver Politiken.

Niels Kornum, der har forsket i forbrugeradfærd og dagligvaremarkedet, udtaler, at dét butikkerne taber på den billige mælk, får de igen, ved at folk impulskøber varer, der ikke stod på indkøbslisten.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.125