23948sdkhjf

Borngros profiterer af tredelt strategi

Med en spredt forretningsopbygning ser Borngros lyst på fremtiden, selv om krisen i øjeblikket sætter sit præg på omgivelserne.
Folk skal have mad på bordet hver dag.

Med ovenstående sætning som udgangspunkt er det ikke noget at sige til, at Borngros- direktør Erik E. Johansen trods krisen ser lyst på fremtiden.

- Krisen til trods synes vi, der er pænt gang i butikken. På nogle markeder er det lidt op ad bakke, på andre går det godt eller bedre. Vi profiterer af strategien om en fornuftig spredning på både produkter og markeder, og dertil kommer nye produkter, siger han til Bornholms Tidende.

Erik E. Johansen henviser til, at Borngros er delt op i markedsføringsdelen Borngros Marketing, engrosdelen Borngros Distribution og salgsagenturet Borngros Agency.

- Med tre Borngros-selskaber arbejder vi på alle tre niveauer i distributionskæden, salg til nationale distributører via Borngros Agency, salg til kæder og grossister i ind- og udland via Borngros Marketing og salg til butikker og restauranter i Danmark via Borngros Distribution, fortæller Erik A. Johansen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11