23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Succesmærke ændrer dine indkøb

Varemærket "Nøglehullet" sidder nu på knap 2.000 varer, så det er svært at undgå når der handles ind i supermarkedet.












Mærket har fået fødevareindustri og detailhandel til at liste mere sundhed ind i maden, skriver Politiken. På bare fire år er Nøglehullet vokset i forbrugernes bevidsthed, så der nu er 93 procent, der kender til Nøglehullet mod bare 12 procent i 2008. Det viser en helt ny undersøgelse, som analysebureauet YouGov har foretaget for Fødevareministeriet. Tallene viser samtidig, at 3 ud af 4 har tillid til det nøglehulsformede mærke, som står for mindre salt, sukker og fedt samt flere kostfibre.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.109