23948sdkhjf

Her dropper dagligvarekæde tilbudsavisen som det blot andet sted i Danmark

En testperiode på otte uger har givet så markante resultater tilbage, at Lidl-koncernen nu har truffet en markant beslutning. 

Det er slut med omdeling af den fysiske tilbudsavis i Odense. 

Det skriver Fyens Stiftstidende. 

Lidl-kæden har nemlig oplevet, at odenseanerne stadig har fundet frem til Lidl og kædens tilbud, selvom de i...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Ikke kun fokus på omsætning og bundlinje: Sådan vil dagligvarekoncern komme krænkende adfærd til livs
PriceRunner vil kåre 'Årets E-handler': Her er de nominerede
Ny rekord: Barndomsvenner rammer nye højder med populært tøjmærke
Køkkenbutik sat til salg på tragisk baggrund
Dagrofa præsenterer overskud for andet år i træk
Modehus købte led i forsyningskæden: Bestyrelsens frygt blev gjort til skamme
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Fremtidens Logistik
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.688