23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop-formand kører markedsføringskanonen i stilling

Coop vil investere i at tune loyalitetsprogrammet, der skal blive fremtidens vigtigste våben i konkurrencen mod Dansk Supermarked.

1,2 mio. danskere har på tre år meldt sig ind i fordelsprogrammet Coop-plus. Lasse Bolander, bestyrelsesformand for Coop, vil investere i at tune loyalitetsprogrammet, som efter hans mening vil blive fremtidens vigtigste våben i konkurrencen mod Dansk Supermarked. Det skriver Børsen.





Han siger, at medlemmer bruger flere penge i butikkerne end ikke-medlemmer, og det giver nogle gode muligheder, som kan udnyttes. Han mener selv, at alles loyalitet afhænger af, om der er økonomiske fordele i det, og det er dette, der vil adskille Coop fra konkurrenterne.





BREAKING
{{ article.headline }}
0.094