23948sdkhjf

Kundeservice

Sælges
Stand
Ny
Undervisningsregion
Danmark
Periode(r)
28. oktober 2019

30. oktober 2019
AMU-Vest, Spangsbjerg Møllevej 304-306, 6705 Esbjerg Ø Kursusnr.: 45261
Varighed: 3,0
Pris: kr. 354,00 Personer, der har eller søger beskæftigelse inden for transportbranchen eller andre brancher, hvor der ydes kundeservice. Tværgående uddannelse om kundeservice. Deltageren kan efter uddannelsen forstå de faktorer, der spiller en afgørende rolle i bestræbelserne for at yde god service. Deltageren lærer at være opmærksom på den mangeartede kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver sin opmærksomhed og sit serviceniveau. Deltageren kan, efter gennemført uddannelse, anvende servicebegrebet ved den direkte kontakt med kunderne, og kan skelne mellem forskellig kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver særlig opmærksomhed og serviceniveau. Endvidere kan deltageren yde en kompetent og værdig service over for særlige kundekategorier som fx fysisk handicappede, samt anvende almindelige salgspsykologiske metoder. Endelig kan deltageren, som firmaansat med en formuleret firmapolitik om kundeservice, anvende denne i overensstemmelse med den kompetence vedkommende er tildelt.



Kontaktinformation
AMU-Vest
Spangsbjerg Møllevej 304-306
6705 Esbjerg Ø
Danmark

Anette Klinge Thygesen
Telefon: +45 79140322
Fax: +45 79140300


Se hjemmeside
Se flere kurser
Se hele profilen

Send til en kollega

0.205