23948sdkhjf

Praktisk håndtering af samarbejdsvanskeligheder

Undervisningsregion
Danmark > Hovedstaden > Københavns Kommune
Periode(r)
22. oktober 2019

22. oktober 2019

Resultater skabes ofte gennem samarbejde. Fungerer samarbejdet ikke, kan det skabe frustrationer, dårlig trivsel og arbejdsopgaver, som løses dårligere, end de burde. En advarsel og måske en senere afskedigelse kan derfor blive nødvendig, men det kan være vanskeligt at komme videre i samarbejdsrelationen efter en advarsel - alt afhængig af hvordan advarslen formuleres og leveres.

Som leder skal du kunne håndtere samarbejdsproblemer og konflikter, så du undgår at skulle give en advarsel.

På kurset vil du få et indblik i og i fællesskab med kursusdeltagerne arbejde med:

  • Hvad der kan være i spil, når samarbejdet ikke fungerer – er det fx faglige eller personlige årsager?
  • Hvad en konflikt er, og hvad der bygger en konflikt op og trapper den ned?
  • De juridiske regler i forbindelse med advarslen, og hvilke overvejelser du bør gøre dig før og efter en advarsel.

Målgruppe
Ledere eller HR-medarbejdere, der gerne vil have input til at håndtere samarbejdsvanskeligheder og konflikter på en mere konstruktiv måde.

Undervisningsadresse

Dansk Erhverv
Børsen
Slotsholmsgade 1
1217 København K



Kontaktinformation
Dansk Erhverv
Børsen, Slotsholmsgade 1-3
1217 København K
Danmark

Jeanette Gernsøe
Telefon: +45 3374 6425
Fax: +45 33746080


Se hjemmeside
Se flere kurser
Se hele profilen

Send til en kollega

0.254