23948sdkhjf

Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1

Sælges
Stand
Ny
Undervisningsregion
Danmark
Periode(r)
19. juni 2020

19. juni 2020
Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1 Skolefagkode: 48867
Varighed: 1,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 124,00 kr.
Pris for ledige: 790,00 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis du har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse i henhold til positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 790,00 kr.

Målgruppe
Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.

Formål:
Du kan yde anerkendende kommunikation og udvise en serviceminded adfærd i mødet med gæsten både skriftligt og mundligt. Du kan endvidere udvise en forståelse for gæstens behov og krav og herved medvirke til at forebygge og dæmpe konflikter ud fra viden om konfliktens faser og årsager. Inden for samme målrettede brugergruppe giver uddannelsen kompetencer til at deltage i 48869 Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 2.

Indhold:
- Du kan fremme anerkendende kommunikation i mødet med gæsten og udvise serviceminded adfærd ved uoverensstemmelser skriftligt og mundtligt.- Du kan udvise forståelse for gæstens behov og krav i tilspidsede situationer og vende disse til en positiv oplevelse.- Du kan forebygge konflikter og skabe gode gæsterelationer ud fra grundlægende viden om konfliktens faser og årsager.- Du kan fremtræde konfliktdæmpende i forbindelse med beruselse eller negativ adfærd hos gæsten.

Undervisningsadresse

Learnmark Horsens - AMU, Vejlevej 150, 8700 Horsens Horsens



Kontaktinformation
Learnmark Horsens
Learnmark Efteruddannelse
Vejlevej 150
8700 Horsens
Danmark

Kursusadministration Learnmark Efteruddannelse
Telefon: +45 88163600
Fax: +45 88163601


Se hjemmeside
Se flere kurser
Se hele profilen

Send til en kollega

0.206