23948sdkhjf

Tre fordele ved at bruge muleposer i din virksomhed

Dette indhold er sponsoreret

De fleste virksomheder bruger mange tusinder kroner på markedsføring hvert eneste år, og disse penge går både til reklame i TV eller reklamer på busser, men nogle af disse penge går også til mindre typer af markedsføring, som for eksempel muleposer med logo. Muleposer er gennem de seneste år blevet mere og mere populære, da de har mange fordele, og nedenfor kan du læse de tre største, så du kan tage en beslutning på et godt grundlag, om du skal indføre muleposer med logo i din virksomhed. 

Besparelser på produktion af plastikposer

Når du begynder at bruge muleposer som en del af din virksomhed, hvor kunder kan købe en mulepose med i stedet for en plastikpose, så sparer du faktisk penge på længere sigt. Det koster mere at producere muleposer end plastikposer til kunderne, men der skal produceres mangle flere plastikposer, da kunder som regel ikke tager en plastikpose med sig hjemmefra, når de kommer tilbage, men de tager i stedet en mulepose med. Du kan altså spare penge på plastikposer, når du lægger op til i din virksomhed, at kunden kommer tilbage i butikken og bruger den samme muleposer fra første køb. 

Bedre kvalitet leder til bedre genkendelighed

Når du benytter muleposer i din virksomhed, så sørger du også for, at din virksomheds genkendelighed stiger. Det er sjældent, at plastikposer bliver brugt mere end et par gange, men muleposer holder bedre, og dermed kan de også bruges til flere formål. Dette gør, at de langt oftere bliver brugt, hvor andre kan se logoet på din virksomhed, og dette er altså gratis reklame for dig. Altså leder den bedre kvalitet af mulepose til, at din virksomhed bliver bedre kendt i offentligheden. 

Den grønne linje i virksomheden 

Til sidst så hjælper brugen af muleposer i din virksomhed også på, at du kan reklamere med, at du har en grøn linje i virksomheden. Når du udskifter plastikposer med muleposer, så sørger du for, at der ikke bliver udledt lige så meget CO2, som ved produktionen af muleposer, og dette er kun godt for miljøet. Når kunderne så genbruger muleposen med dit logo på, så sørger det også for, at kunden ikke køber plastikposer hos andre virksomheder, og dette gør, at både dit og kundens CO2 udledning bliver mindre. Muleposer har altså mange forskellige fordele, som du kan tage op til overvejelse, når du gerne vil lave ændringer i din markedsføring af virksomheden.

Send til en kollega

0.031