23948sdkhjf

Dansk hårplejeproduktion vinder popularitet

Igennem de seneste år det blevet mere og mere populært at købe danske skønhedsprodukter.

Dette er der mange gode og forskellige grunde til, men af de største er, at danskerne nu ønsker at købe deres skønhedsprodukter lokalt, og dette har specielt gjort sig gældende gennem corona-krisen, da dansker har prøvet så godt som muligt at støtte de danske virksomheder og deres produkter. Et godt eksempel på dette er HairLust.

HairLust som producent
Et godt eksempel på en god dansk virksomhed, som producerer danske produkter er HairLust. Hos HairLust kan du finde mange forskellige produkter, som kan give dig et sundere og stærkere hår i hverdagen. Dette kan for eksempel være hår-vitaminer, som kan styrke dit hår med blot en vitamin om dagen. Dette kan også shampoo og hårkure til alle typer af hår, og det kan også være et godt vippeserum til dine øjenvipper, så de kan holde sig lange, fyldige og sunde.

HairLust har både sin produktion og lagerkapacitet i Danmark for at kunne være så agil som muligt i sin forretning. Dette gør virksomheden mere fleksibel med produktionen af de forskellige typer af varer, mens det samtidig gør, at der hyres dansk arbejdskraft til produktionen af produkterne. Derudover værdsætter HairLust også sit samarbejde med mange forskellige danske samarbejdspartnere, hvilket gør, at størstedelen af produktionen of driften af Hairlust foregår med danske partnere, danske produkter og danske medarbejdere.

HairLust og corona-krisen
Ligesom for mange andre danske virksomheder, så har der både været negative og positive effekter af corona-krisen. Der har for eksempel været negative effekter i virksomheden på grund af indkøb af forskellige typer af råvarer, som skal hentes fra hele verden, som har været forsinket med flere måneder på grund af pandemien og en lavere produktionskapacitet. Dog har der samtidig været en positiv effekt gennem corona-krisen. Dette er kommet i forbindelse med en langt større efterspørgsel på produkterne fra HairLust, og dette har endt i mange forskellige produkter værende udsolgt.

HairLust har altså, som mange andre danske virksomheder, haft forskellige nye problemstillinger i forbindelse med pandemien, men dette har ikke lagt en dæmper på glæden ved deres dansk lavede produkter i god kvalitet. I stedet har den problemrige corona-krise bragt en fornyet følelse af fællesskab og støtte til de danske virksomheder, som kan mærkes hos HairLust, og dette er ikke gået ubemærket hen, og forhåbentlig vil man i mange år ud i fremtiden kunne finde HairLust produkter på det danske marked.

Send til en kollega

0.047