23948sdkhjf

Checkpoint Systems på EuroShop 2020

| Medlemsnyhed | Indrykket af Nordic Retail A/S

Opdag de nyeste løsninger til den stadigt mere komplekse detailbranche på EuroShop 2020

11. februar 2020 – Detailbranchen er midt i en større omvæltning. Kundernes præferencer ændrer sig konstant grundet stigende forventninger til en stadigt bedre kundeoplevelse; online såvel som i butikken. Nutidens internet-kyndige forbrugere definerer selv tempoet for bran-chen, og detailkæderne må bare følge med. Hvad kan man forvente at se, når man besøger Checkpoints stand ved Euroshop 2020?

 

Fører butiksdesign ét skridt videre

78% af forbrugerne ønsker en behagelig butiksoplevelse1. Med det rigtige butiksdesign er det muligt at øge omsætningen med op til 40%2. Dette betyder, at en visuelt attraktiv og problemfri kundeoplevelse er helt essentiel for butiksdrivende i nutidens konkurrenceprægede marked.

Checkpoints investeringer i forskning og produktudvikling og det løbende tætte samarbejde med forbrugere resulterer i stadigt nye varesikringsløsninger og nye antenner. Ved EuroShop 2020 kan besøgende ved Checkpoints stand lære mere om, hvordan den næste generation af antenner kommer til at skabe en ny balance mellem svindbekæmpelse og butiksæstetik. Den brede vifte af antenneløsninger inkluderer alt lige fra diskrete kø-antenner ved kassen til fritstående antenner samt vægsensorer. Checkpoint har en løsning til ethvert butiksformat og enhver branche.

 

Omnichannel overskuelighed i forsyningskæden

I detailbranchen er overskuelighed i forsyningskæden yderst vigtigt for at skabe en god kundeoplevelse. Med det såkaldte omnichannel-salg i fremmarch er forbrugerne begyndt at forvente langt mere i forhold til øjeblikkelig betjening og et ekstremt højt niveau af personalisering. Hvordan kan butikskæderne imødekomme sådanne høje forventninger på tværs af alle salgskanaler?

RFID-baserede forsyningskædeløsninger giver en komplet løsning på denne udfordring. Ved at skabe en kvik og sammenhængende forsyningskæde kan butikskæderne opnå et pålideligt overblik over forsyningskæden i realtid. Dette muliggør intelligent lagerstyring og velbegrundet beslutningstagen. Herved bliver det nemmere at udnytte enhver salgsmulighed, og butikshandlen maksimeres.

Find ud af, hvordan RFID kan hjælpe dig specifikt i den nye omnichannel-styrede detailbranche. Mandag d. 17. februar vil LPP i samarbejde med Checkpoint præsentere resultaterne af det store RFID-program, der satte fokus på forbedre varetilgængelighed, driftseffektivisering og optimering af kundeoplevelsen. Det vil foregå ved ”Retail Technology Stage” i Hal 6 fra 15:40-16:00. Gå ikke glip af denne mulighed.

 

Fører an inden for etiket-innovation

Checkpoints specialiserede RFID Label Applications Development Team arbejder tæt sammen med udbydere af RFID-chips. Ved EuroShop 2020 vil Checkpoint fremvise de seneste RIFD-mærker og -etiketter – heriblandt bæredygtige løsninger – sammen med banebrydende ny antenneteknologi, der skal øge brugeroplevelsen. Den fortsatte udbredelse af Checkpoints globale dækningsområde med løsninger i verdensklasse vil gøre det endnu nemmere for Checkpoint i fremtiden at hjælpe kunder effektivt med alle slags behov inden for etiketter.

 

Som den største RF-etiketproducent i verden har Checkpoint foretaget signifikante investeringer i forskning og produktudvikling, fremstilling og digital printning. I 2020 vil Checkpoint fortsætte med at føre an inden for etiket-innovation ved at sætte nye standarder i branchen og ved at stræbe efter det usandsynlige og komme først på markedet med nye etiketter. Kom forbi standen for at se banebrydende nye RF-etiketter, der nu kan beskytte nye produktkategorier, som ikke tidligere kunne beskyttes effektivt.

 

Faciliterer en sammenhængende butik

Sammenhængende butikker fletter detailhandel sammen med teknologi og bringer derved butiksoplevelsen ind i den digitale alder med Internet of Things (IoT) teknologi. Checkpoints softwareløsninger hjælper butikskæderne med at måle, overvåge og styre butikker med et dataoverblik, der er let at arbejde ud fra, og som hjælper butikkerne med at sælge mere og tabe mindre. Checkpoint går hinsides simpel varesikring med sine softwareløsninger, der gør det muligt for butikker at forbedre hele kundeoplevelsen ved bedre at imødekomme deres behov og ønsker, hvilket øger profitten for butikkerne.

 

Beskyttelse af varer i butikken

Indbydende, kreative indpakningsdesigns er en essentiel del af markedsføringen og helt vitalt for at differentiere brands fra konkurrenterne. Ved Euroshop i 2020 vil Checkpoint ydermere afsløre nye sikkerhedsløsninger, der er lavet til at sikre særligt tyveriudsatte varer uden at gå på kompromis med produktets udseende. Checkpoint har en løsning til ethvert produktformat og materiale; lige fra nye etiketter, der er designet til enhver form for indpakningsmateriale til Alpha High-Theft Solutions etiketter.

 

Kommentar fra Patrice Bahuaud, VP EMEA Channel hos Checkpoint Systems:

”Vi forstår de komplekse udfordringer, som butikkerne står overfor og at der nogle gange ikke findes en løsning. På EuroShop-messen vil vi sætte fokus på helt håndgribelige løsninger, der vil hjælpe butikkerne med at optimere deres arbejde og give kunderne en god oplevelse”.

 

Besøgende er mere end velkomne til at lære mere om Checkpoints intelligente detailløsninger på EuroShop 2020 d. 16. til 20. februar i Düsseldorf, Tyskland.

Læs mere om EuroShop her

 

Medlemsnyhed

Indrykket af
Nordic Retail A/S

Brydehusvej 30 L-M
2750 Ballerup
Danmark
Nordic Retail A/S

Billeder & videoer

Send til en kollega

0.062