23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Bliv klogere på fakturascanning

Læs om fordelene ved fakturascanning og hent vores gratis datasheet eller webinar

Mange virksomheder i detail- og grossistbranchen modtager deres fakturaer i et miks af PDF'er, e-mails og fysiske papirfakturaer.

Dette er tidskrævende, og der kan nemt opstå fejl, når man skal taste sine fakturaer manuelt ind i sit ERP-system.

En løsning til scanning af PDF-fakturaer er derfor særligt relevant for virksomheder, der ønsker at strømline deres fakturabehandling og modtage elektroniske fakturaer fra samtlige af deres leverandører - også dem, som ikke er på EDI.

Med dette er der mange fordele:

✔️ Du opnår 100% automatisk fakturamodtagelse

✔️ Du fjerner tidskrævende manuelle processer og reducerer risikoen for fejl til et minimum

✔️ Dit regnskabsteam vil opleve et markant fald i antallet af henvendelser fra leverandører vedrørende  fakturaer

✔️ TrueCommerce giver tidligt besked til en leverandør, hvis der er fejl i en faktura - det giver hurtigere behandlingstid og færre forsinkelser i betalingen

✔️ Løsningen gør dig i stand til at matche fakturaer mod dine oprindelige ordrer

Sådan kommer du i gang: Du kan læse mere om fakturascanning her eller se vores animationsvideo, som giver et visuelt overblik over løsningen og fordelene. 

Truecommerce Denmark ApS
Banevænget 13, 2.
3460 Birkerød
Rudersdal Kommune
Danmark
CVR nummer: DK33776349
P nummer: 1016968311

Kontaktperson

AGW
Anita Godsk Waaben
Marketing Manager
+45 51205524 Anita.Waaben@truecommerce.com

Send til en kollega

0.032