23948sdkhjf

Automatiserede forretningsprocesser skaber øget effektivitet

| Medlemsnyhed | Indrykket af Truecommerce Denmark ApS

Med en EDI-integration til Dynamics 365 Finance & Operations (FO) bliver udvekslingen af forretningsdokumenter mellem samhandelspartnere digitaliseret og automatiseret.

Grossister og producenter samt andre virksomheder, der leverer en fast volumen af varer til deres kunder, er afhængige af en effektiv og pålidelig modtagelse og håndtering af forretningskritiske dokumenter såsom ordrer.

Med elektronisk dokumentudveksling (EDI) kan virksomhederne få automatiseret den strøm af data, der udveksles med kunder men også leverandører.

EDI-modulet bliver integreret til ERP-systemet og konverterer nemt de udgående elektroniske dokumenter til det format, som virksomhedernes samhandelspartnere foretrækker at modtage i og konverterer de indgående dokumenter til det format, der passer ind i virksomhedens eget ERP-system.

Udbyttet ved en EDI-integration er bl.a.:

  • en hurtig og korrekt udveksling af data
  • et styrket samarbejde med kunder og leverandører
  • tidsbesparelse på administration og manuelle processer
  • mere tid til kerneforretningen

 
Vil du gerne vide mere?

Læs om, hvordan du opnår effektive forretningsprocesser med en EDI-integration til Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations

Har du Dynamics 365 Business Central som ERP-system?
Så kan du hente vores datasheet om EDI til Microsoft Dynamics 365 Business Central her


Vil du gerne modtage seneste nyt inden for elektronisk samhandel?
Tilmeld dig nyheder fra TrueCommerce

Medlemsnyhed

Indrykket af
Truecommerce Denmark ApS

Banevænget 13, 2.
3460 Birkerød
Danmark
Truecommerce Denmark ApS

Send til en kollega

0.078