23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Del siden
Annonce

Kunderne skal opleve gennemsigtighed, når de handler hos os

Roccamore forener komfort og kvalitet i deres høje hæle. Med QR-koder skaber de gennemsigtighed og gør bæredygtighed til mere end et buzzword.

Efter Frederikke Antonie Schmidt afsluttede sin uddannelse i Italien og havde arbejdet sig vej gennem det ene luksusmærke efter det andet, spadserede hun hjem til København med en idé om at skabe komfortable høje hæle af overskudsmaterialer. I 2014 blev Roccamore lanceret gennem en succesfuld Kickstarterkampagne, og siden er brandet vokset med fokus på transparens og kvalitet. Roccamore blev hurtigt verdens første certificerede højhælede brand.

Transparens gennem QR-koder

For Frederikke Antonie Schmidt handler gennemsigtighed om at vise, hvordan produkterne fremstilles. Derfor har 30 procent af Roccamores produkter QR-koder, der giver kunderne indblik i hele produktionskæden – fra det skandinaviske koskind til det færdige produkt. 

Læs hele historien hos GS1 Denmark

GS1 Denmark
Vesterbrogade 149
1620 København V
Københavns Kommune
Danmark
CVR nummer: DK10629845

Kontaktperson

AN
Amalie Nygård
Digital Marketing Manager
awn@gs1.dk
BREAKING
{{ article.headline }}
0.063