23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Her er de bedste mobilselskaber

Lavprisselskaberne med Telmore som frontløber har branchens mest tilfredse kunder.

Telenor og teleselskabet 3 har Danmarks mindst tilfredse mobilkunder. Det viser en ny undersøgelse, som rådgivningsvirksomheden Loyalty Group har lavet, skriver Søndagsavisen 10S.

Det er især ustabilt netværk og komplicerede produkter, som kritikken går på. Lavprisselskaberne med Telmore som frontløber har branchens mest tilfredse kunder. De har formået at holde produkterne simple og være tæt på deres kunder.

- 3 er stadig det eneste selskab, der formår både at tiltrække nye kunder og holde på vores eksisterende kunder, uagtet at de kunne tage deres gode tøj og gå, hvis de var utilfredse, siger Hanne Damgaard, kommunikationskonsulent i 3.

Hos Telenor er man kede af undersøgelsen og vil bestræbe sig på at blive skarpere.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web01