23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Data er nøglen til succes på telemarkedet

Lige nu er det data, som kunderne efterspørger på mobilmarkedet.

Telia har med adm. direktør Søren Abildgaard i spidsen meldt ud, at man går endnu hårdere efter kundernes stigende efterspørgsel på data. Det skriver Telekommunikation.

Teleselskabet lancerede i starten af året nye mobilpakker, som satte tale fri fra et bundet loft og i stedet gjorde abonnementspriserne afhængige af forskellige løsninger for differentierede datamængder. Ifølge Søren Abildgaard er tale ikke bliver så afgørende for fastholdelsen og tilgangen af kunder.

- Men det bliver langt vigtigere at få flow i datamængderne, så man er online på mobilen, lige når man ønsker det, siger Abildgaard.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.219|instance-web04