23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

B-Young skal i front

Modebrands som Fransa, Pulz og Culture er med til at trække kunderne til B-Young i Vestergade, men det er, som om de lidt overser B-Youngs eget mærke.

Derfor har elev Maria Riis arrangeret et modeshow torsdag den 11. april i butikken, hvor 60 betalende gæster får mulighed for at se nærmere på blandt andet forårsnyhederne fra B-Youngs brand, skriver Ekstra Posten.

Modellerne er Maria Riis familie og venner, og de er mellem 19 og 53 år. Det afspejler, at alle kvinder i princippet kan benytte sig af B-Youngs eget mærke, siger hun.

Reklamefremstødet sker i forbindelse med Maria Riis' fagprøve. Hun afslutter sin uddannelse den 1. juli og fortsætter derefter i butikken.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03