23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Analytiker: B&Os butikker har været som museer

Det er positivt, at B&O ønsker, at deres kunder skal træde ind i deres svar på Monkey Tonkey-land, hvor man aktivt kan røre og prøve produkterne, mener analytiker.

Sydbank-analytiker Søren Løntoft Hansen er begejstret for B&Os nye butikstiltag. Det skriver Berlingske.

- Hvis jeg tænker på en af deres butikker, så synes jeg nærmest, at man vader ind i et museum, hvor man er bange for at høre tingene, prøve tingene og i det hele taget at røre tingene, siger han.

B&O's nye koncept, som går ud på at skabe lydoplevelser og inkludere kunderne, har Søren Løntoft Hansen kun set på tv og billeder, men det er positivt, at B&O ønsker, at deres kunder skal træde ind i deres svar på Monkey Tonkey-land, hvor man aktivt kan røre og prøve produkterne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078