23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Hvidevarekæder klarer sig vidt forskelligt

Der er forskel på, hvor gode kæder med fysiske butikker er til at fastholde kundernes interesse, når de bevæger sig over i at købe via nettet.

Det fremgår tydeligt af en undersøgelse, som analysevirksomheden My Research har lavet om forholdene i den hjemlige hvidevarebranche, skriver Børsen.

Kun seks procent havde valgt Punkt1's netbutik sidst de handlede hvidevarer.

- For os er nettet blevet et medie – ligesom vores salgsaviser. Vi ved, at tæt ved 80 pct. af alle kunder kigger på nettet, før de handler. Men hvidevarer er typisk noget, som folk gerne vil se, før de handler. Og vi oplever, at kunderne er ekstremt vidende om varerne, når de står i butikken, siger kædedirektør hos Punkt1, John Birkemose-Andersen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125