23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Imerco i Tørring har en postbutik

Fordelen ved postbutikken er, at kunderne skal gennem butikken, og de lægger derfor mærke til, om der er kommet nye varer i sortimentet, siger butikschef.

Jacob Pødenphant, butikschef i Imerco i Tørring, fortæller til Designbase, hvorfor forretningen har en postbutik.

Det skete i september 2004 efter et udbud mellem den lokale boghandler og Imerco. Forskellen mellem en postbutik og et posthus er, at der er et større vareudvalg på et posthus. Imercos egne ansatte styrer driften af postbutikken halvdelen af ugen, og den resterende del er der ansat en kvinde, som kun er tilknyttet postbutikken.

Fordelen ved postbutikken er, at kunderne skal gennem butikken, og de lægger derfor mærke til, om der er kommet nye varer i sortimentet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.121