23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Discountsupermarkeder skjuler priserne på varerne

I en undersøgelse, som YouGov har lavet for Metroxpress, svarer 92 pct. af danskerne, at de har oplevet, at der ikke findes prisskilte på varerne i discountbutikkerne.

Ofte er det kampagnevarerne, som mangler priser, erfarer Metroxpress efter at have besøgt en række discountbutikker, som for eksempel Netto, Fakta og Lidl. Det skriver MetroXpress København.

Tina Dhanda, jurist i Forbrugerrådet, siger, at det er en stor ulempe for kunderne, når prisen mangler, og at det er i strid med loven, som kræver, at der tydeligt skal oplyses om priser. Hun opfordrer til, at folk klager til butikkens personale.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14