23948sdkhjf

Ny trælastdirektør vil være nummer et

Efter en årrække med vigende fokus har Stark tabt terræn i Herning, men nu skal det tabte genvindes.
Stark i Herning har de senere år haft fokus på privatkundemarkedet, og det har Roslev og Bygma udnyttet til at sætte sig tungt på det professionelle segment. Det skriver Herning Folkeblad.

Nu melder Stark sig imidlertid igen på banen i kampen om de professionelle kunder. 33-årige Martin Rasmussen blev ansat som trælastdirektør fra årsskiftet, og sammen med 24 ansatte har han som erklæret mål at overhale de to konkurrenter.

- Ud af de tre byggemarkeder, der er til professionelle i Herning i dag, så er vi nummer tre. Den helt store udfordring er, at vi skal være nummer et, men det tager tid, og vi er meget ydmyge over for opgaven, siger Martin Rasmussen til Herning Folkeblad.

De første måneder hos Stark i Herning har den nye direktør blandt andet brugt på at styrke salgsafdelingen. Blandt de nye tiltag er ansættelse af en ekstern sælger, der skal stå for opsøgende salg til områdets håndværkere.

Martin Rasmussen understreger, at Stark ikke har glemt privatkunderne. Konkurrencen fra lavprisbyggemarkederne er dog hård, og hos Stark har man derfor lagt sig fast på, at de private kunder ikke skal vindes på pris:

- Vi kan tilbyde knowhow, rådgivning og en service, som giver kunderne en anden værdi, og det er det, vi skal profilere os på, siger Martin Rasmussen til Herning Folkeblad.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125