23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ydmyghed er vejen frem for B&O

B&O er havnet helt ned på en 117. plads i Berlingske Business Magasins årlige imageanalyse.

Det skyldes først og fremmest dårlige resultater, senest med et kvartalsunderskud på 125 mio. kr. Det skriver Berlingske.

Den store udfordring for B&O bliver at følge med markedsudviklingen, og her har B&O været underpræsenteret i mange år.

Den hyppigste indvending mod B&Os produkter er prisniveauet. Derudover halter B&O også bagefter i lydkvalitet samt kvaliteten af softwaren. B&O er heller ikke hoppet med på den mobile bølge, og virksomheden er ikke længere et ikon, hvor navn og design alene kan kompensere for høje priser og mangler på indholdssiden.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126