23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kvickly satser på økologien

Kvickly vil gøre det nemmere at handle ansvarligt. Det gør kæden nu ved at introducere konceptet, ØKOnomi, der gør det billigere for alle danskere at handle økologisk.

Fra uge 21 og året ud nedsættes prisen på en hel gruppe af økologiske varer i en begrænset periode, så de koster det samme som ikke-økologiske varer.

Kvickly søsætter et innovativt koncept, der vil gøre det billigere for danskerne at vælge økologi.

Kvickly er i forvejen den butik i Danmark, der har flest økologiske varer i fast sortiment, og med det nye koncept skærpes det økologiske fokus. Konceptet hedder ØKOnomi og indebærer, at en ny økologisk varegruppe hver måned sættes ned i pris, så samtlige produkter i den pågældende kategori koster det samme som ikke-økologiske varer.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141