I en pressemeddelelse udsendt af Lidls danske afdeling torsdag morgen ligger dagligvarekæden ikke skjul på, at det går godt - "Et stærkt brand, flere nye butikker og nyt hovedkontor ved Godsbanen i Aarhus. Det går godt for Lidl i Danmark - rigtig godt faktisk", skriver koncernen.
Men på et stærkt konkurrencepræget dagligvaremarked i Danmark ...
Tysk dagligvarekæde ansætter brandingekspert: Vil stå endnu stærkere i fremtidens detaillandskab
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/85615675.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=576&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=384&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=fdeb1c1bf527be5264bfb571916a27ab12bc1c94a636001eb33f01b54bb42107)
Lidl-koncernen i Danmark har ansat brandingekspert Martin Lindstrøm til at styrke kædens position på det danske dagligvaremarked Pressefoto: Lidl
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement