Aalborgensisk sandwichkæde får første franchisetager - og han overtager også en anden vigtig rolle
Sandwichkæden Bogø Sandwich, som har fem afdelinger i Aalborg, har pr. 1. juli ansat en ny mand som franchisetager.
Samim Alizai, der på nuværende tidspunkt er salgschef og SEO-manager ved branchemediet Nordiske Medier, overtager nøglerne til Bogø Sandwichs afdeling i shoppingcentret Shoppen i det sydvestlige Aalborg pr. 1. juli.
Det samarbejde glæder ejer af Bogø Sandwich, Mario Mohammed El-Hajj. Det skriver han i et opslag på sin egen Facebook-profil.
- Efter flere måneders intensiv søgen og arbejde, har jeg endelig fundet en ideel partner til at hjælpe med at udvikle og tage Bogø Sandwich til nye højder.
Den nye franchisetager ser også frem at indtage en ny rolle i sit arbejdsliv - samt at gennemføre et større brancheskifte. For han har aldrig tidligere været beskæftiget i madindustrien.
- At skifte fra digital markedsføring til at drive en sandwichbutik var ikke noget, jeg nogensinde havde forestillet mig, men det er en udfordring, jeg glæder mig til. Jeg er utrolig glad for, at Mario har vist mig tillid ved at lade mig overtage en af hans butikker og være en del af Bogø Sandwich som franchisetager.
- Selvom jeg ikke tidligere har arbejdet med mad, ser jeg frem til at udforske denne nye branche - lære, vokse og bringe min erhvervserfaring ind i et helt nyt felt. Men det, jeg ser mest frem til, er den rejse, der venter os. Vi har en masse planer, som jeg glæder mig til at arbejde med. Jeg glæder mig til at se, hvor vi er henne om fem år, siger Samim Alizai til RetailNews.
Ansvar for marketing
Udover at skulle drifte butikken i Shoppen får Samim Alizai også ansvaret for en markant post i Bogø Sandwich-organisationen.
Han skal nemlig drive og udvikle kædens markedsføring fremadrettet. I den forbindelse får han titel af marketingschef.
- Jeg er glad for, at jeg kan bruge nogle af mine kompetencer fra mit snart tidligere job i min kommende stilling også, supplerer han.