23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Modevirksomheder mangler ledelse og overblik

Modeekspert Henrik Spandett-Møller fra konsulentvirksomheden Spandet and Partners mener, at dansk mode skal satse mere på ledelse og udvikling af afsætningen, som er afgørende for at sikre vækst og internationalisering.

Modebranchen er fortsat under hårdt pres i dag. Det skriver Jyllands-Posten.

Inden finanskrisen var der 1.200 af modevirksomheder i Danmark, og i dag er tallet under 800.

Bestseller har netop etableret sit eget ledelsesakademi, og det imponerer Thomas Klausen, adm. direktør for Dansk Mode & Textil.

Han siger, at Bestseller længe har været en drivkraft inden for dansk mode. Henrik Spandet-Møller er enig og siger, at Bestseller kan opnå en fordel på det globale marked takket være det nye koncern-akademi.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156