23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Tvis Køkkener skærper profilen

Tvis Køkkener har igennem de seneste år skabt en positiv udvikling med vækst i Danmark og Norge på et ellers trængt køkkenmarked.

For at øge fokus på brandingen henter man nu en ny brand manager. Hun hedder Kamilla Giandrup og har de seneste par år skærpet profilen af Multiform som et high-end brand. Det skriver Dagbladet Holstebro-Struer.

Nu får hun til opgave at styrke profilen for et køkkenbrand i midter-segmentet.

- Udfordringen bliver at synliggøre de kvaliteter, som netop gør Tvis Køkkener til noget særligt, siger Kamilla Giandrup.

Selvom køkkenmarkedet har haft det svært, er det lykkes Tvis Køkkener at skabe en positiv vækst og virksomheden lancerede i efteråret 2012 en helt køkkenserie designet til køkkenet som boligens centrale og vigtige rum.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079