23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Erfaren køkkenmand skal vinde DIY-markedet

Modulia Køkkenet køres i stilling som fremtiden stærke DIY-brand i byggemarkeder i Danmark og det øvrige Skandinavien.

Første skridt er udnævnelse af en ny salgschef, og det er den erfarne køkkenmand Jesper Klit, der vender tilbage til TMK-koncernen for at styrke salget af gør-det-selv køkkener, bad og bryggers.

- Vi ser store udviklingsmuligheder for vores produkter i gør-det-selv markedet og arbejder med en vækststrategi, som kræver stærke kræfter med et indgående kendskab til køkkenbranchen. Derfor har vi valgt at ansætte en salgsansvarlig med masser af køkkenerfaring, siger Ole Lund Andersen, adm. direktør i TCM Group A/S, der ejer både Concepta/Modulia og TMK-koncernen.

Jesper Klit kommer fra en stilling som salgschef hos Designa og vender efter to år tilbage til TCM Group. Her var han først tæt på kunderne som køkkenkonsulent hos Svane Køkkenet, og senere fik han indgående markedskendskab som markedschef for Tvis Køkkener igennem seks år.

Som salgsansvarlig får Jesper Klit ansvaret for at løfte Concepta/Modulia ind i en ny æra, hvor fokus skærpes mod afsætning og distributionskanalerne:

- Det bliver en spændende udfordring at være med til at løfte DIY-markedet, og jeg glæder mig til at udfolde det store potentiale, der ligger i markedet for et stærkt brand som Modulia, siger Jesper Klit.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.129|