Genbrug er populært hos danske forbrugere.
Det viser regnskaberne fra både Børneloppen og Kirppu, som senest har offentliggjort henholdsvis ekspansionsplaner og rekordregnskab.
Tilmed har begge virksomheder også hjemtaget Gazelle-priser, som uddeles af Børsen hvert år til virksomheder, der oplever hurtig vækst.
Mens Børne...
Gazelle-priser til genbrugskæder: Derfor er de populære som aldrig før
Cirkulær økonomi er et hit i den danske detailhandel. Det kan to loppesupermarkeder, Kirppu og Børneloppen, skrive under på.
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/94268131.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=2576&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=1596&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=409&accessToken=380dbdbdff3ccb43f582b03ac9c20e88ffc9d699397d1bb46783b049a20de6f4)
Både Kirppu og Børneloppen oplever vækst og fremgang med deres udbud af genbrugsvarer. Fotos: Kirppu og Børneloppen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement