23948sdkhjf

Netto vil konkurrere på kød

Netto vil snuppe omsætning fra sine konkurrenter i detailhandlen samt landets slagtere ved blandt andet at tilbyde "mørhedsgaranti" på sine bøffer.
Der loves møre bøffer til kunderne hver dag. Det skriver Berlingske.

- Det er ingen hemmelighed, at vi gerne vil tage noget omsætning på kødmarkedet fra både supermarkeder og andre discountkæder. Vi har en ambition om at få fat i mere af kødsalget særligt op til weekenden, siger Nettos salgsdirektør Michael Jensen.

Lever Netto ikke op til sit løfte, kan kunden få pengene tilbage eller et nyt stykke kød.

- Han skal blot have bonen med og fortælle os, hvad der var galt med bøffen, siger Michael Jensen.

Ligesom konkurrenterne på discountmarkedet har Netto i årevis solgt for lidt kød i forhold til deres markedsandele af dagligvarer, og garantien er derfor central i den offensiv, som Netto lancerer i disse uger for at øge salget af kød.


Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125