23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny flagskibsbutik skal genetablere B&O i Kina

Kinas mest respekterede klassiske pianist og et nyt butikskoncept skal genetablere B&O’s brand i landet.

B&O åbnede torsdag en såkaldt flagship store på en af Shanghais mest eksklusive addresser. Det skriver Jyllands-Posten.

Lars Galsgaard, som er B&O’s chef i Kina, forventer, at butikken hurtigt vil blive en rentabel forretning.

- Jeg kan sige, at med de salgstal, som vi har i nogle af vores bedst placerede butikker i Kina, er der break-even, selv med en (så dyr) location som denne, siger han til Jyllands-Posten.

Ved lanceringen af det nye butikskoncept var bl.a. den verdensberømte kinesiske pianist Li Yundi, som er blevet brand-ambassadør for Struer-virksomheden.

Det nye butikskoncept er udviklet i håb om, at B&O kan tage andele på det kinesiske luksusmarked, som skal vende nedgangstiderne for den danske virksomhed.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.204|