Der bliver ingen ja-tak-ordning til reklamer i Danmark.
Det er resultatet af en undersøgelse, som regeringen og et bredt flertal i Folketinget igangsatte i juni 2020. Det skriver Erhvervsministeriet i en pressemeddelelse.
Hver anden hustand i Danmark er i dag tilmeldt ordningen, som takker nej til de seneste tilbud i de lokale dagligvarebut...
Holder fast i nej tak-ordning: - Vi skal skabe de bedste vilkår
På baggrund af en undersøgelse har regeringen besluttet at fastholde den nuværende Nej-tak-ordning for hustandsomdelte reklamer frem for en ny Ja-tak-ordning

Husstandsomdelte reklamer vil også i fremtiden være omfattet af den nuværende fravalgsordning. Arkivfoto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer