- At blive det mest eftertragtede brand inden for børnestrømper.
Det er den vision, som MpDenmark og GoBabyGo har fundet fælles fodslag i. De to børnebrands vil "sikre en endnu stærkere position på det internationale marked" - og produktet, de vil være bedst på, er børnestrømper.
MpDenmark
Generationer er vokset op med mp-strømper på fø...
Danske børnebrands fusionerer: Vil være én stærk international spiller
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/96533977.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=5997&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=4461&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=491&accessToken=c77ddc761890248283e8f39b314d449dff3799d2a2c9e8412b73d2eb5192ca00)
MpDenmark og GoBabyGo, går nu sammen for at stå endnu stærkere på markedet. Fra venstre ses: Hans-Henrik Olsen, CEO i mpDenmark, Fie Aspöck Jonsen, stifter af GoBabyGo, Louise Fjord Pedersen, kommerciel direktør i mpDenmark og Dennis Albæk, Investment Manager i Vækst-Invest. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement