- At blive det mest eftertragtede brand inden for børnestrømper.
Det er den vision, som MpDenmark og GoBabyGo har fundet fælles fodslag i. De to børnebrands vil "sikre en endnu stærkere position på det internationale marked" - og produktet, de vil være bedst på, er børnestrømper.
MpDenmark
Generationer er vokset op med mp-strømper på fø...
Danske børnebrands fusionerer: Vil være én stærk international spiller
MpDenmark og GoBabyGo, går nu sammen for at stå endnu stærkere på markedet. Fra venstre ses: Hans-Henrik Olsen, CEO i mpDenmark, Fie Aspöck Jonsen, stifter af GoBabyGo, Louise Fjord Pedersen, kommerciel direktør i mpDenmark og Dennis Albæk, Investment Manager i Vækst-Invest. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer