Højtiderne i detailhandlen overtager for hinanden i denne tid.
Først blev november for nogle detailister indledt med Black November, andre var senere ude med Black Weeks, mens nogle igen stædigt holdt fast i det "gamle" Black Friday.
Black Fridays dominans er ovre Katrine Barslev, forbrugeranalytikerOm ikke andet er én af de største ...
Interessant tendens har sat sig i Black Friday: Det betyder det for julehandlen
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/96964647.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=5416&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=3602&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=3&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=439&accessToken=5394a2f042dad90a9d44951f7d3dbee35299efd5a4790a396236095525dafbaa)
Et langstrakt Black Friday-udsalg har nået sin afslutning - og nu skuer detailhandlen mod det forestående juleræs i stedet. Arkivfoto: Rikke Kjær Poulsen/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement