- Indtrykket er rigtig godt, og kunderne har taget rigtig godt imod det.
Allan Kristoffersen er en tilfreds mand.
På de seneste 14 dage har han som koncerndirektør stået bag åbningen af de første to testbutikker i Coops nye kædekoncept af samme navn.
Kæden skal på sigt rumme cirka 250 butikker - og betegnes af direktøren s...
Coop-direktør: - Vi har stadig potentiale til at blive Danmarks største
Coop-koncernens nye flagskab, Coop-kæden, er etableret med to testbutikker. I fremtiden skal den bestå af 250 butikker under et prædikat som 'hverdagsmarked'
Coop åbnede fredag i sidste uge sin anden testbutik i Codanhus på Frederiksberg. Fra venstre mod højre er det koncerndirektør Allan Kristoffersen, marketingdirektør Dorte Tandrup og brugsuddeler Steen Mortensen. Pressefoto: Coop
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer