23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

De får karakterbog hver dag hos Elgiganten

Elgiganten i Holbæk Mega Center satser benhårdt på god service. Som middel bruger de bl.a. en karakterbog baseret på et smiley-system, hvor kunderne giver forretningen karakterer.

Systemet har fungeret i noget tid i varehusets elektronik-afdeling, og ordningen udvides snart til også at omfatte hvidevare-afdelingen. Det skriver Nordvestnyt Kalundborg.

Systemet foregår ved brug af en stander med fire knapper som kunderne går forbi lige efter kassen, når de forlader forretningen.

På standeren står spørgsmålet: "Hvor tilfreds er du med vores service i dag?" og så har kunderne fire valgmuligheder fra en meget glad til en meget sur smiley.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156