Den gode tone går begge veje – og den koster ikke ekstra!
Sådan lyder det i et stort fælles brøl fra flere store aktører i den danske detail- og dagligvarebranche.
Salling Group, Coop, Lidl, Dagrofa, Circle K og Maxi Zoo står sammen om deres medarbejdere i den travle juletid, hvor tonen oftest er hårdere end ellers - og hvor folkene i kasse...
Fælles opråb fra branchen: Sådan vil de komme negativ kundeadfærd til livs
Normalt dyster de, ikke mindst i julen, om kundernes opmærksomhed med gode tilbud af alle slags. Men kunder, der handler i Salling Group, Coop, Lidl, Dagrofa, Circle K og Maxi Zoo’s butikker, vil i julen i år også blive mødt af et samstemmende budskab. Pressefoto: Salling Group
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer