23948sdkhjf

365discount gentager momstiltag: Én konkurrent svarer igen

365discount iværksætter ny priskampagne i en uge for at sætte fokus på frugt og grønt i sine butikker
Opdateret klokken 11:41 med Lidl-udmelding

Væk med momsen. 

Det er budskabet i en ny priskampagne fra Coop, hvor 365discount-kæden igen forsøger sig med at skære i prisen på frugt og grønt - svarende til momssatsen. 

Et lignende tiltag lavede kæden i slutningen af 2022 - dengang med, ifølge kædens egne ord, stor succes. 

- I 2022...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.704