23948sdkhjf

365discount gentager momstiltag: Én konkurrent svarer igen

365discount iværksætter ny priskampagne i en uge for at sætte fokus på frugt og grønt i sine butikker
Opdateret klokken 11:41 med Lidl-udmelding

Væk med momsen. 

Det er budskabet i en ny priskampagne fra Coop, hvor 365discount-kæden igen forsøger sig med at skære i prisen på frugt og grønt - svarende til momssatsen. 

Et lignende tiltag lavede kæden i slutningen af 2022 - dengang med, ifølge kædens egne ord, stor succes. 

- I 2022...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.735