23948sdkhjf

Sjællandsk Kvickly ville være de første - men et år senere er der intet sket

Coops milliardstrategi har medført store forandringer, men hos én af frontløberne er der hidtil intet sket
- Vi vil gerne være den første butik, der skifter navn og skilt på facaden.

Så krystalklar var meldingen fra Helsinge Brugsforening sidste år i kølvandet på Coops udmelding om milliardstrategien "Fremtidens Coop". 

Strategien omfatter blandt andet om en omlægning af alle Kvickly- og SuperBrugsen-butikker til enten det nye Brugsen- eller Coop...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.704