23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

BoConcept vil have fat i travle kunder

BoConcept ved at målrettet digital kommunikation er vigtigt i en verden med globale kunder, der tilhører et segment af travle mennesker.

- Vi har flere fuldtidsressourcer, der arbejder med vores online kommunikation. Og ser en klar cross-channel effekt (her online kanalens evne til at trække kunder til butikkerne, red.) – ved at udsende nyhedsbreve på vore mange markeder”, fortæller marketingdirektør Palle Larsen.

Netop cross-channel markedsføring vinder kraftigt frem i disse år. Populært sagt er det afstemt kommunikation i flere kanaler. Som retailer er de naturlige kanaler butikken, email marketing - herunder nyhedsbreve til mange, en-til-en nyhedsbreve og segmenterede udsendelser. SMS beskeder kombineret med reaktioner på nyhedsbreve har også en høj effekt.

- I BoConcept anvender vi danske MailPlatform, som platform til vores elektroniske nyhedsbreve og dialogmarkedsføring. Løsningen integrerer også med MyBoConcept og vores CRM system. MailPlatform anvendes af ca. 45 medarbejdere i BoConcept, fortæller Torben Paulin der er koncerndirektør i BoConcept og supplere med, at Vi har i BoConcept ikke kunnet finde noget mere brugervenligt og avanceret.

- Fremtidens vindere indenfor digital kommunikation bliver de virksomheder, der forstår at reagere på modtagerens mindste signal, at omsætte signalet til den rigtige reaktion - det mest relevante indhold, konkluderer Kim Østergaard fra MailPlatform.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|