23948sdkhjf

StylePit har succes i udlandet

StylePit er et internationalt brand, som allerede er blevet en salgssucces på det europæiske marked.
- Med vores eget brand ønsker vi at differentiere os fra vores konkurrenter. Det gør vi ved at have et mærke – StylePit – som kun kan købes hos SmartGuy.dk og på Stylepit.dk, fortæller Christian Bjerre Kusk, Indkøbsdirektør hos StylePit.

Det nye sort i Europa
StylePit er et dansk brand med international gennemslagskraft. I stil og udtryk sigter brandet mod et ungt stilsikkert publikum, der orienterer sig i retning af et afslappet men samtidig trendy urban streetwear-look.

- Vi er allerede på markedet og følger selvfølgelig tendenserne. Det gør os i stand til at se, hvor der mangler noget – hvor der er huller i efterspørgslen – og her synes vi, at vi har ramt plet med StylePit. Med vores egen produktion er vi i stand til hurtigt at trykke på knappen og få produceret de produkter, som vores kunder efterspørger, lyder det fra Christian Bjerre Kusk.

To nye ansigter
Det nye danske tøjmærke StylePit lancerede Nordens største modelkonkurrence for at finde de to ansigter, som skal repræsentere brandets næste lookbook.

1156 modeller fra Danmark, Sverige, Norge og Ukraine deltog i konkurrencen, og efter flere måneders spænding og intensitet er vinderne nu fundet.

De to vindere blev den model 18-årige Faune Martin fra Danmark og den 20-årige David Lundin fra Sverige.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078