23948sdkhjf

Adidas introducerer virtuelle hylder

Fredag den 23. august introducerer Adidas som det første sportsbrand i Danmark virtuelle hylder i en sportsforretning.
Den førte adidas Virtual Footwear Wall i Danmark er installeret hos Sport-Master på Strøget i København.

Nu kan kunderne også tappe og svirpe varerne i butikken.

- Introduktionen af vores Virtual Footwear Wall i bl.a. Berlin, London og Paris giver os en god tro på, at også vores danske kunder vil bruge og glæde sig over de unikke og fantastiske købsoplevelser, som kun adidas kan give. Dørene til adidas’ verden af innovativt design og ny teknologi i kategorien af fodboldstøvler åbnes i virtuel forstand på vid gab i butikken, fortæller Ulrich Scheibelein, Country Marketing Manager hos adidas Group Denmark.

Gigantisk touchscreen
De virtuelle hylder udgøres af gigantiske touch-screens. Kunderne kan tappe og svirpe – som var det en gigantisk smartphone eller tablet. 3D-animationer, videomateriale med fx Lionel Messi og muligheder for at sammenligne forskellige støvler indgår i det virtuelle fodboldunivers, som kunderne får adgang til. Og de kan stadig finde et fysisk eksemplar af alle støvlerne på hylderne.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.206