'Ja tak'-tilbud er blevet hyperpopulære blandt danske dagligvarekæder.
Særligt Spar-kæden har i årevis hævet sin omsætning betragteligt gennem de oftest Facebook-annoncerede tilbud på dagligvarer.
Men nu følger Løvbjerg-kæden - med sine 17 butikker - trop med et initiativ, der er en nyskabelse i dansk dagligvarehandel. Det mener kæden...
Løvbjerg lancerer banebrydende 'Ja tak'-tiltag i samtlige butikker
"Som de første og eneste i Danmark har vi udviklet en multichannel-løsning, der gør det muligt for alle vores kunder at bestille Ja tak-tilbud nemt og hurtigt," skriver Løvbjerg på LinkedIn. Foto: Løvbjerg
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement