'Ja tak'-tilbud er blevet hyperpopulære blandt danske dagligvarekæder.
Særligt Spar-kæden har i årevis hævet sin omsætning betragteligt gennem de oftest Facebook-annoncerede tilbud på dagligvarer.
Men nu følger Løvbjerg-kæden - med sine 17 butikker - trop med et initiativ, der er en nyskabelse i dansk dagligvarehandel. Det mener kæden...
Løvbjerg lancerer banebrydende 'Ja tak'-tiltag i samtlige butikker
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/107895458.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=2048&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=1536&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=495&accessToken=b7a3d1ecc51dc6fc5e854736f631bdc6b04d509441964f4ac54ee42a40262c23)
"Som de første og eneste i Danmark har vi udviklet en multichannel-løsning, der gør det muligt for alle vores kunder at bestille Ja tak-tilbud nemt og hurtigt," skriver Løvbjerg på LinkedIn. Foto: Løvbjerg
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement