- Hver gang tror vi, at nu må det have toppet - men nej.
Sådan udtaler salgschef i Power, Nicolai Ravn, i en pressemeddelelse, som elektronikkæden har sendt ud forud for en gigantisk sportssommer med det ene kæmpeevent, der afløser det andet.
Derfor er timingen i Power-kædens budskab heller ikke tilfældig - Power forudser nemlig "en stignin...
Stor sportssommer har "åbnet et hul i markedet": Sådan vil Power udnytte det
Tidligere har Power også mærket til en markant øget interesse for fjernsyn op mod store sportssomre, men i år bliver interessen markant større, spår elektronikkæden
EM i herrefodbold, Tour de France og OL står der på programmet i løbet af sommermånederne. Og det har elektronikkæden Power tænkt sig at udnytte i stor stil. PR-foto: Power
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement