23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kvalitetsmæssig tilføjelse til optiker-navn

Hos optikerforretningen Nyt Syn i Otterup er der kommet nye boller på suppen i form af de nye skilte, der er blevet sat op på facaden.

Butikken hedder fortsat Nyt Syn, men har fået tilføjet et ekstra navn: Zeiss. Det skriver Lokal Journalen Otterup.

Butiksindehaver Knud Clemmesen udtaler, at tyske Zeiss har indgået et samarbejde med Nyt Syn, og dette er med til at sætte helt nye standarder i optikerbranchen.

I stedet for det fokus, der hidtil har været på rabatter og slagtilbud, vil der i stedet blive fokuseret på faglighed, uddannelse, teknologi og grundige synsanalyser.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.173